Hoppa till innehållet

Skolan där du aldrig blir en i mängden Rektorn har ordet

Jag heter Martina Granquist Nkodia och är stolt rektor på NTI Gymnasiet Södertörn! Här hittar du en skola där du kan vara dig själv och dela ditt intresse för tech med andra likasinnade. Du kan vara säker på att du blir sedd och får utvecklas hos oss.

Martina Granquist Nkodia
  • Har du gjort valet att utbilda dig inom tech-området går du en spännande framtid till mötes

Martina Granquist, rektor NTI Gymnasiet Södertörn

Lila bakgrund

Jag har haft äran att få vara rektor här sedan 2022 och jag kan lova dig att du här får en utbildning i framkant! Har du gjort valet att utbilda dig inom tech-området går du en spännande framtid till mötes. Då vi befinner oss i en värld där digitaliseringen går i en rasande fart utbildar du dig till yrken som kanske ännu inte finns! Vi bedriver utbildningar med tydlig inriktning på att ge dig nödvändiga kunskaper och verktyg som behövs för att göra dig väl förberedd för såväl fortsatta studier som arbetsmarknaden.

Du kommer att mötas av lärare med såväl mycket hög kompetens som lång erfarenhet, som drivs av att ge dig en god grund att stå på för framtiden. Ett elevhälsoteam står redo att hjälpa dig för att få de bästa förutsättningarna för just din studiesituation. Kort sagt – välkommen till den personliga skolan som sätter dig i fokus!

Vill du veta mer om oss?